Stempas kwijt of niet ontvangen?

Alle kiesgerechtigden ontvangen uiterlijk op woensdag 15 oktober een stempas. Bent u uw stempas kwijt of heeft u geen stempas ontvangen? Vraag dan een vervangende stempas aan.

Schriftelijk aanvragen 

Een schriftelijke aanvraag moet uiterlijk 24 oktober voor 17:00 uur door de gemeente zijn ontvangen. Vul hiervoor het aanvraagformulier  in en stuur dit samen met een kopie van uw geldig identiteitsbewijs op naar de gemeente.

Mondeling aanvragen

Een mondelinge aanvraag voor een vervangende stempas kan tussen 9 oktober en 28 oktober tot 12:00 uur tijdens de openingstijden van de publieksbalie.

Als u de vervangende stempas mondeling aanvraagt, neemt u uw geldige identiteitsbewijs mee. U kunt hiervoor een afspraak maken (kies voor de optie: verkiezingen). Dit is niet verplicht, maar voorkomt wachttijd. Meld u bij de receptie tijdens de openingstijden van de publieksbalie en geef aan dat u een nieuwe stempas wilt aanvragen.